Bu zor günlerimizde evlerimize kapanmış, tehlikenin geçmesini beklerken ev ortamında zaman zaman tatsız diyaloglar yaşanıyor aramızda.
Oysa evlerde oturmak yerine, hastane odalarında bekliyor olabilirdik.. yakınlarımız için koridora dahi alınmaksızın evlerimizde
Şimdi neden bunu sabah sabah özellikle altını kalın çizgilerle çizme ihtiyacı duydum.. sizlerden gelen özel e mail, mesaj ve telefon görüşmelerinden sonra kendimi bu satırları yazarken buldum.
Şu an itibarıyla 4 arkadaşımın yakınları hastanede, komada yatıyor. Şimdi.. şu an
Böyle anlarda hoşgörü düğmemizi ve sevgi musluğumuzu sonuna kadar açalım.. evdekilerin bir durumuna öfkelendiysek eğer, onu “ya hastanede olsaydı” diye düşünelim bir an.. olmaz mı?
Bu günler de geçecek.. ancak tahtaya çalılan çiviyi söksekte izi kalır.. kırıcı olmayalım. Mizah yönü çok güçlü milletiz. Tepkimizi bunu kullanarak gösterelim. Mesela ev hanımları süpürme işlerinde çok hassatır. Bizde de öyle . Dolayısıyla elektrik süpürgesi gezinti alanında biryerlerdedir muhakkak. Bizde de öyle.
Sizi bilmem am ben sakar bir adamım. Nasıl oluyorsa 8genellkle uyku sersemi olduğumda) kablonun ucundaki fiş kısmına basıp yada bizzat süpürgeye çarparak canım fena halde
Ne dersiniz.. iyi bir taktik gibi duruyor mu?
Not:
Bizimle her daim iletişimde olmak istemez misiniz? Çok basit bir yöntemi var: Öncelikle Telegram programını cep telefonunuza indirmeniz, sonra da aşağıdaki linke tıklayarak grubumuza üye olmanız yeterlidir. Ayrıca arkadaşlarınızı da davet edebilirsiniz.
Masa üstü veya dizüstü bilgisayarı kullananalar ayrıca bu versiyonu da kullanabilirler. Büro çalışanları için bu çok rahat kullanım sağlıyor.
https://t.me/joinchat/J-obtEy8xTvMitbdyaIU4g
Grupta görüşmek üzere.. bekliyorum..