Bizim için anneler evlatlar için en kutsal varlıklardan biri ve en önemlisi. Onlara sadece bu
Onlar evlatlarından öyle maddesel bir beklentileri olmaz. Almak sakıncalı mı? Elbette değil. Söylemek istediğim şey; sımmmsıcakk bir kucaklama, sarılma onlar için en güzel hediyedir.
Benim annem rahmetli oldu. Annesi sağ olanlar değil bu gün, mümkün oldukça hergün onlarla ilgilenmek lazım. Bir çift güzel söz ile onların kalbine dokunsun. Hayatta olmayanlar
Bize göre haklı olsun olmasın, her zaman bizim için en iyiyi isteyen kutsal varlıklardır. Bizim en aciz olduğumuz dönemde; onların karnında, hiçbir kontrolümüzün olmadığı en aciz dönemde 2 yıl boyunca, desteksiz yaşamamızın mümkün mü? Sonrasındaki 10 yıl ve geri kalan yıllarda onların desteğine ihtiyaç duyduğumuz yaşamın diğer sürecinde hep bizim için iyi olmasını isteyen onlar değil mi?
Ben anneciğim rahmeti Rahmana erdiğinde 48 yaşındaydım ve onunla beraber olduğumda başımı kucağına bıraktığım o mutlu anları ne kadar özlüyorum bilemezsiniz.
Anneciği hala hayatta olanlar.. sizi siz olun onlarla geçireceğiniz kalan süreyi iyi
Ben test edip kanaat gelmediğim hiçbir fikri ne eğitimlerimde, ne de yaşamımın hiçbir anında tavsiye etmedim, etmem, etmeyeceğim. Dedim ya; en öfkeli anlarında bile annelerin bu duyularının içinde sımmmsıcakk bir merhamet vardır. Hiç unutmam.. saçımı uzatıp ilk karşılaşmamız anını hiç unutamam. Önce bir sevindi, gözleri sevinçle parladı.
Haydi yanında olanlarınız “sosyal
Bu temiz duygular ile hepinizi selamlıyorum. Sevgiyle kalın.
Not:
Bizimle her daim iletişimde olmak istemez misiniz? Çok basit bir yöntemi var: Öncelikle Telegram programını cep telefonunuza indirmeniz, sonra da aşağıdaki linke tıklayarak grubumuza üye olmanız yeterlidir. Ayrıca arkadaşlarınızı da davet edebilirsiniz.
Masa üstü veya dizüstü bilgisayarı kullananalar ayrıca bu versiyonu da kullanabilirler. Büro çalışanları için bu çok rahat kullanım sağlıyor.
https://t.me/joinchat/Mx8-YEy8xTuLUISTykoMfw
Grupta görüşmek üzere.. bekliyorum..
- Makalelerin altına yorum yapmanız bizi sevindirir.
tebrikler,teşekkürler Hocam…
Daha ne yazılırki ifade mükemmel yazmakla anlatılmaz